Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi tuet Historioitsijat ilman rajoja -yhdistyksen ja kansainvälisen verkoston toimintaa. Yhdistykseen voi liittyä kuka tahansa yhdistyksen tavoitteita kannattava henkilö tai yhteisö.

Jäsenet saavat yhdistyksen uutiskirjeen, joka sisältää ajankohtaista tietoa yhdistyksen kuulumisista. Yhdistyksen kevät- ja syyskokouksen yhteydessä pidettävä ohjelmaosuus on avoinna vain jäsenille. Lisäksi tarjoamme ajoittain myös muita jäsenetuja; tällä hetkellä jäsenet saavat alennusta elokuvalipuista Cinema Orionin kanssa yhteistyössä järjestettävissä elokuva- ja keskusteluilloissa. Tarkista tulevat tapahtumat kalenteristamme!

Jäsenten vuosimaksu on 35 € ja opiskelijoilta 10 €. Yhteisöjäsenten vuosimaksu on 100 €. Halutessasi voit myös liittyä ainaisjäseneksi maksamalla tähän oikeuttavan 350 € kertamaksun.

Täytä oheinen jäsenhakemus liittyäksesi yhdistyksen jäseneksi. Sihteerimme ottaa sinuun sähköpostitse yhteyttä jäsenyyden vahvistamiseksi.

Tietosuojaperiaatteisiimme voit tutustua täällä.

Haluatko myös liittyä kansainväliseen verkostoomme? Allekirjoita Historioitsijat ilman rajoja –deklaraatio!

Mikäli haluat tietoa tulevista tapahtumista, voit tilata uutiskirjeemme sekä seurata meitä Facebookissa, Instagramissa ja X:ssä.

Tämä saattaa myös kiinnostaa sinua:

Close this search box.

Mikäli haluat saada kutsut tapahtumiimme suoraan sähköpostiisi, liitythän tapahtumakutsujen sähköpostilistalle.

PL 54 (Snellmaninkatu 14 c)
00014 Helsingin yliopisto

Seuraa somessa: